ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΝΩ ΤΩΝ 50€ – ΔΩΡΕΑΝ

Σε περίπτωση που δε μείνατε πλήρως ικανοποιημένοι από την παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε δωρεάν το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο αντίστοιχο ή άλλο προϊόν ίσης ή ανώτερης οικονομικής αξίας. Τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται από το Bagsin.gr αρκεί να χρησιμοποιήσετε την εταιρεία ταχυμεταφορών και τον κωδικό courier που θα σας υποδείξουμε. Για επιστροφές εκτός Ελλάδας τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή.

Προσοχή! Δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων μετά την πάροδο των καθορισμένων από το νόμο ημερών.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 50€

Σε περίπτωση που δε μείνατε πλήρως ικανοποιημένοι από την παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών με δική σας χρέωση και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο αντίστοιχο ή άλλο προϊόν ίσης ή ανώτερης οικονομικής αξίας. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και τα χαμηλότερα έξοδα μεταφορικών, χρησιμοποιείστε την εταιρεία ταχυμεταφορών και τον κωδικό courier που θα σας υποδείξουμε.

Προσοχή! Δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων μετά την πάροδο των καθορισμένων από το νόμο ημερών.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

• Διευκρινίζεται ότι, για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε, χωρίς φθορές και να μην έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου.

• Επίσης απαραίτητη προϋπόθεση είναι να βρίσκεται εντός της συσκευασίας της εταιρίας (προστατευτική θήκη, νάιλον θήκη) και εντός της προστατευτικής συσκευασίας αποστολής του καταστήματός μας. Σε περιπτώσεις που μαζί με την παραγγελία σας, σας στείλαμε συνοδευτικά κάποιο δώρο θα πρέπει να επιστρέφεται και αυτό.

• Παράλληλα το προϊόν που επιστρέφετε θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του (απόδειξη/τιμολόγιο, καρτελάκι προϊόντος, barcode, εγγύηση, φάκελος, κουπόνι).

• ΔΕΝ γίνονται δεκτές οι επιστροφές:

  • Σε όλες τις ομπρέλες
  • Στα βραδινά γυναικεία τσαντάκια
  • Στα αξεσουάρ ένδυσης
  • Στις ανδρικές ζώνες οι οποίες έχουν κοπεί στις διαστάσεις σας
  • Εν γένει σε προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά και στην κατηγορία outlet

Προσοχή! Τα προϊόντα που μετά τον έλεγχο δεν πληρούν τις άνω προϋποθέσεις, δε θα γίνονται δεκτά προς επιστροφή και θα επιστρέφονται ξανά πίσω με χρέωση παραλήπτη.

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή: Δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος αναγνωρίζεται από το νόμο μόνο σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος. Επομένως, εφόσον το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, εναπόκειται στην πολιτική του καταστήματος.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή και μπορεί να γίνει με τρεις διαφορετικούς τρόπους:

Α. Μπορείτε να πάτε κατευθείαν στην Φόρμα Επιστροφών και να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία.

Β. Να ακολουθήσετε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Εισέρχεστε στο λογαριασμό σας, όπου έχει μια ανάλυση των πρόσφατων παραγγελιών σας
  2. Επιλέγετε το σύνδεσμο «Επιστροφή» (στα δεξιά του πλαισίου) και το σχέδιο προς επιστροφή
  3. Στο παράθυρο που ανοίγει, επιλέγετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε και τον λόγο επιστροφής του
  4. Επιλέγετε το προϊόν που θέλετε ως αντικατάσταση

Γ. Με τηλεφωνική επικοινωνία στο (+30.2310 950151) 09:00-21:00, Δευτέρα έως Παρασκευή

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΒΛΑΒΗ

Όλες οι παραγγελίες περνούν από το στάδιο του ποιοτικού ελέγχου πριν την αποστολή τους ώστε να διαπιστωθεί ότι είναι σε άριστη κατάσταση.

Στη σπάνια περίπτωση που παρατηρήσετε κάποιο ελάττωμα ή έλλειψη στον προϊόν που παραλάβατε, ενημερώστε μας ΑΜΕΣΩΣ μόλις παραλάβετε το προϊόν! Θα πρέπει να μας στείλετε φωτογραφίες από το προϊόν για να εκτιμηθεί από τον εκάστοτε κατασκευαστή ότι η βλάβη δεν οφείλεται σε κακή χρήση του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή το bagsin επιβαρύνεται ολόκληρα τα έξοδα επιστροφής για όλα τα προϊόντα ανεξαρτήτως τιμής και εγγύησης και αναλαμβάνει την αντικατάσταση ή την επιδιόρθωση τους.

Στην περίπτωση που συμβεί κάποια βλάβη στο προϊόν σας (ανεξαρτήτως εγγύησης), σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με τον εκάστοτε κατασκευαστή του προϊόντος ή την επίσημη αντιπροσωπεία του στην Ελλάδα για την επιδιόρθωση του.

Το Bagsin.gr είναι αποκλειστικά και μόνον μεταπωλητής των προϊόντων, ως εκ τούτου ουδεμία ευθύνη φέρει για οποιοδήποτε ελάττωμα.

Όσον αφορά στα προϊόντα που φέρουν εγγύηση (Είδη Ταξιδιού, Επαγγελματικά), το Bagsin.gr δε μετέχει καθόλου στη διαδικασία επιδιόρθωσης τους. Για την εξυπηρέτηση σας θα πρέπει να απευθύνεστε στην αντιπροσωπεία του προϊόντος και να έχετε κρατήσει την αντίστοιχη εγγύηση που σας έχουμε στείλει με την παραγγελία σας.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή της με τηλεφωνική επικοινωνία στο (+30.2310 950151) 09:00-21:00, Δευτέρα έως Παρασκευή ή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση orders@bagsin.gr. Η ακύρωση θα πρέπει να γίνεται έως τις 12:00 οπότε και αναχωρούν οι παραγγελίες με την courier.

Αναλυτικότερα:

Στην περίπτωση που έχετε παραγγείλει ένα προϊόν το πρωί θα πρέπει να το ακυρώσετε έως τις 12:00 της ίδιας ημέρας.

Στην περίπτωση που έχετε παραγγείλει ένα προϊόν από το μεσημέρι και μετά και η αποστολή του θα πραγματοποιηθεί την επόμενη ημέρα, η ακύρωση θα πρέπει να γίνει έως τις 12:00 της επόμενης ημέρας.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μας ενημερώσετε ΑΜΕΣΩΣ μόλις παραλάβετε το προϊόν, ότι δε σας ικανοποιεί και όχι έπειτα από διάστημα ημερών και σε καμία περίπτωση έπειτα από χρήση του προιόντος.

Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας σε 5-6 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας, ή το αργότερο εντός 10 εργάσιμων ημερών σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις. Ο τρόπος επιστροφής χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που είχε γίνει η πληρωμή. Στην περίπτωση που είχατε πληρώσει με αντικαταβολή, τα χρήματα θα σας επιστραφούν σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Προσοχή! Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων τα έξοδα αποστολής, επιστροφής και αντικαταβολής του προϊόντος ΔΕΝ επιστρέφονται, βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και αφαιρούνται από το τελικό ποσό της επιστροφής χρημάτων.